zondag 19 april 2009

Show Grefrath [zondag 19 april 2009]

Vandaag waren we afgereisd naar de show in Grefrath [Duitsland].
Een dag die begon met allerlei "domme pech".
Ik had onze Eamonn en Marille meegenomen naar deze show.
Bij binnenkomst kwam ik er achter dat ik het paspoort van
Eamonn niet bij me had. Uiteraard werd ik dus de toegang
geweigerd op deze show hiervoor. Ik had mijn zoon buiten gelaten
met Eamonn waardoor ik zelf met Marille naar binnen kon.
Eenmaal binnen gekomen sprak ik een bekende aan hoe we dit
moesten oplossen. Deze persoon beloofde mij dat, zodra het rustig
zou zijn bij de binnenkomst dat zij via een zij ingang Eamonn
alsnog binnen zou halen.
Ik kon dus verder naar binnen met Marille. Tijdens het naar binnen
gaan kreeg ik ook nog eens een lekke band van mijn
bolderkar. Aangezien deze altijd lekker vol geladen is was dit
even "tobben".
Na alles geinstaleerd te hebben kwam ik er ook nog achter dat
alle commotie eigenlijk voor niets is geweest. Ik kwam er achter
dat ik Eamonn helemaal niet had ingeschreven.
Marille kwam zoals gewoonlijk weer uit in de jeugdklasse.
De jeugdklasse was aardig vertegenwoordigd. Er waren namelijk
19 Shelties hiervoor ingeschreven waarvan er eentje afwezig was.
De groep werd in 3 groepen verdeeld en dat scheelde voor vele
Shelties dus lang wachten. Nu konden ze heerlijk ontspannen
buiten de ring op hun beurt wachten.
Uiteindelijk eindigde Marille bij de laatste 5!
Ik vond dat we het al aardig ver geschopt gehadden, maar ook Marille en ik
werden er dan ook uitgehaald om de laatste 4 geplaatste honden
over te houden.
Met een U [uitmuntend] en een zeer tevreden keurrapport hebben we deze dag
dan ook weer zeer goed kunnen afsluiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten